Ce spun utilizatorii
Costin Lăzărescu
Camera frumoasă și confortabilă, foarte curată, totul nou și bine întreținut. Recomand varianta cu balcon.
Personal amabil și disponibil la solicitări. Mic dejun proaspăt și variat.
Parcare disponibilă gratuit, posibilitatea de a parca și bicicletele in siguranță. Per-total o experiență foarte foarte bună.
12 zile
Adriana Pilă
Copilul nostru a fost într-o excursie și cu toții au fost cazați acolo. Camerele foarte curate și frumos amenajate , potrivite și pentru un grup de copii, nu doar o familie mai mare. Mancarea a fost foarte buna. Ce am apreciat enorm însă a fost promptitudinea și amabilitatea cu care doamna de la recepție ne-a ajutat atunci când băiatul și-a uitat la locație borseta cu ceas, portofel, bani..nici nu mai spera mititelul sa le recupereze☺️
2 luni
Alexandra Idor
Doamna de la recepție este de o amabilitate cum rar mai întâlnim; m-a ajutat foarte mult! Camerele sunt mari, foarte bine dotate, curate și moderne. Cu siguranță îmi doresc sa revin!
8 luni
COSA Alexandra Georgiana
Am să fac două recenzii într-una. În primul rând, referitor la hotel, nu am nimic de obiectat. Personalul a fost foarte drăguț, iar doamna de la recepție a fost deosebit de sociabilă și doritoare să ajute. În ceea ce privește strict hotelul, nu am obiecții.
În schimb, referitor la personalul care se ocupă de evenimente, aș avea multe de obiectat, dar voi scrie doar câteva dintre lucrurile întâmplate, aflate atât de la invitați, cât și din propria noastră experiență. Personalul, inclusiv șeful de sală, a fost practic împotriva noastră. Ne-au stricat două dintre cele mai importante momente ale nunții: dansul mirilor și momentul tortului. Pe scurt, ni s-a luat tortul efectiv din față și nu am fost lăsați să-l tăiem pentru că, în opinia lor, făcusem prea multe poze și era deja târziu, ora 23:20, deoarece planificaseră ca la ora 00:00 să ne scoată afară. Sunt de acord că am semnat pentru asta, dar suntem oameni, odată facem nunta, și nu ar fi afectat pe nimeni dacă s-ar fi întârziat cu 20-30 de minute. (Știm să răsplătim oamenii care se comportă omenește.)
Să nu mai spun că DJ-ul a fost permanent "dirijat" de personalul din bucătărie, care îi spunea ce și cum să facă. Anumiți ospătari nu și-au făcut treaba, iar, profesional vorbind, personalul nu are deloc experiența necesară pentru a organiza un eveniment la nivelul înalt pe care îl impune hotelul. Și lista poate continua...
Gândiți-vă de două ori înainte să organizați un eveniment acolo. Sau, orice discutați de la început, asigurați-vă că aveți totul în scris. Absolut tot, pentru că, în cazul nostru, ni s-a spus că tot ce nu este menționat în contract sau scris nu are relevanță.
Apropo... pentru asta este făcută recenzia – pentru ca fiecare să își exprime experiența și părerea personală, bazată pe ceea ce a trăit!!
12 luni
Mariana Radu
Bună ziua!
Păcat. Foarte dezamăgită!
Nici măcar o stea nu merită pentru o așa atitudine. Nu sunt omul care să fac rău prin recenzii și înțeleg multe greșeli.
Dar, sincer, in afară de faptul ca scuza pentru lipsa serviciului prestat este ca parte din staff este în concediu, micul dejun pe care NU L-AM SERVIT este taxat!
Precizez ca suntem in interes de serviciu.
Când am optat pentru mic dejun nu ne-am gândit ca se va servi după ora 8:00! În același timp, nu am fost anunțați ora la care se va servi acesta.
Taxarea lui fără să l fi servit, este CULMEA!
Și a știut doamna de acest lucru…. Nu e ca a alfar la ora 11!
Nu toată lumea care vizitează hotelurile pe timp de vară este în concediu să se trezească la ce oră dorește!
circa 1 an